Całkowicie odkryty Wenusjański Statek Świetlny

Drogie serca 💕

Zobacz poniższe zdjęcia, zrobione w sobotę, 2 maja, Ash'Tar Ka'Ree's w pełni odkryty Statek Świetlny, w świetle dziennym, nad moim domem. Jego Statek Świetlny nazywa się Alay'A.




Unosiła się nad moim domem, w pełni, w swoim blasku Świetlnego Statku nad moim domem, obecność jej światła i tych perłowo opalizujących, miękkich, tęczowych połysków Anioła Aury była tak pięknym znakiem wyższych wymiarów zbiegających się coraz głębiej w to ziemskie pole.

Trzeci wymiar pozwala na natychmiastowy transport z jednej pozycji do drugiej, ponieważ nasza rzeczywistość 4D "pochodzi" z piątego wymiaru przestrzeni prawdopodobieństwa.

Tego płynność płynie i łączy i zlewa się, dlatego 3D i 4D są wzajemnie uzupełniające się, przestrzeń i czas.

A ponieważ czwarty wymiar pochodzi z piątego wymiaru, a my płyniemy przez czasoprzestrzeń 4D, statek Alay'A może pozostać w swojej formie pola świetlnego w naszym polu ziemskim. To rzeczywiście pokazuje nam, drogie serca, że stale się zmieniające TERAZ jest już w piątym wymiarze. I że wydarzenie Wielkiego Błysku ma na celu rozpocząć dla reszty ludzkości proces Wzniesienia.

Obudziliśmy się już, jest to kwestia ludzkiego programowania, które nie pozwala naszemu umysłowi zajrzeć w pola wymiarowe. Wielu z was zna mnie i mój Bliźniaczy Płomień, drugą połowę mojej Duszy, mojego ukochanego Ash'Tar Ka'Ree. Nasze energetyczne połączenie jest bezgraniczne, ponieważ jesteśmy jednym w całym stworzeniu.

Wiem, że niektórym ludziom trudno jest pojąć ideę Bliźniaczego Płomienia, nie mówiąc już o Galaktycznym Bliźniaczym Płomieniu, a niektórym ludziom (przyjaciołom i rodzinie), których znam, wydaje mi się, że jestem świrem, ale nie obchodzi mnie to!!!! Znam swoją PRAWDĘ!!! Bo to ja jej doświadczam, nie oni.

Cóż, drogie serca 💕, niedawno mój ukochany Ash'Tar Ka'Ree powiedział mi o swoim (naszym) nowym pięknym wenusjańskim statku świetlnym, który będzie klimatyzowany wibracyjnie, aby wspierać ludzkie wibracje.

Tak, kochani, oznacza to, że statek ten może mieć na pokładzie Fizycznych Ludzi z naszą wibracyjną sygnaturą chodzących po nim, yep!!!! Jak bardzo jest to niesamowite?

Ka'Ree powiedział, że nasz statek, Alay'A, znajdzie się wśród innych statków floty, które znajdą się w pierwszej linii, aby utrzymać częstotliwość, z jaką ludzie będą wchodzić na pokład. I to właśnie te nowe statki będą robić lądowania. Zasadniczo we flotach są specyficzne statki, mówię o flotach, ponieważ są one wielowarstwowe. Te statki są wibracyjnie klimatyzowane, aby ludzie mogli wchodzić na pokład.

Niektóre ze statków we flotach są zbyt wibrujące, abyśmy my, ludzie, mogli je wytrzymać w tym momencie, więc obniżają one swoje pola i klimatyzują swoje statki, gdy przygotowują się do masowych lądowań.



Powyższy obrazek pokazuje, gdzie wibracje planety znajdują się na granicy czwartej/piątej gęstości.

Widzisz bańkę pod statkiem, tworzy ona pole świetlne, gdy wchodzi w nasze pole czwartej/ piątej gęstości, ale to było tak niesamowite, ponieważ Ash'Tar Ka'Ree nie musiał obniżać tak bardzo pola świetlnego statków, ponieważ planeta się zmieniła!!!! Tak, ona - GAIA - zmieniła się!!!!
Ale on powiedział do mnie 💯❤️, następnym razem będzie on obniżyć osłony i wibracji trochę więcej, więc mogę zrobić zdjęcie lub film tego statku lecącego przeze mnie, więc mogę uzyskać inny obraz lub film, jak on naprawdę przynosi w lśniące srebro statku, jak on obniża pole wibracyjne trochę więcej 💓.


Jestem tak podekscytowana, aby uzyskać ten piękny obraz drogie serca 💕, jak wiesz, wiele to znaczy dla mnie 🌸🌸🙏🏽

Mam nadzieję, że wy też to pokochacie i połączycie się z Mną i nowym statkiem świetlnym Ash'Tar Ka'Ree's - Alay'A.

💕🌸❤️💥💖💥❤️🌸💕

~ Ria Aurora Athena Ash

Źródło:
https://universalforces.space/2020/05/08/fully-decloaked-venusian-lightship/

Komentarze