Wiadomość od Ariona, Wyższego Ja Ukerona.

Wiadomość od Ariona, Wyższego Ja Ukerona.


Wyższe Ja Ukerona zdecydowało się pokazać w ten sposób i posiada bardzo spokojną energię. On po prostu emanuje miłością i ma tak silny związek ze źródłem. Wyższe Ja Ukerona pokazało mu się jako Arion, jest jednym z dowódców statków pod dowództwem Asztar. Przebywa w rzeczywistości 7D.


"Pozdrowienia, moi drodzy.

Wystąpiłem dziś dla was, aby pomóc wam przypomnieć sobie moc światła, które trzymacie w sobie. Kiedy przyszedłeś na ziemię, zapomniałeś, że światło, które nosisz, znajduje się w każdej komórce twojej istoty. Tak jak Ziemia jest w trakcie przekształcania się w wyższą sferę, tak samo wy pracujecie nad ponownym przypomnieniem sobie, skąd naprawdę przyszliście.

Wasz fizyczne naczynie przechodzi transformację do naczynia, które może pomieścić więcej światła i informacji z wyższych sfer. Za każdym razem docieracie do szerszych i zbliżacie się do wyższych częstotliwości, które wam wysyłamy. To jest to, co pomoże wam zacząć pamiętać, to nie z umysłem, lecz z waszym sercem zaczniecie odczuwać zjednoczenie i jedność wszechświata w waszej rzeczywistości. Nie doświadczysz separacji i samotności w swoim istnieniu.

Na waszej planecie jest wielu innych, takich jak wy, którzy bardzo przyczyniają się do masowego przebudzenia waszego rodu. Zawsze byłem z wami i dawałem wam kody świetlne, aby pomóc wam we wzniesieniu ziemi i rozszerzeniu waszej świadomości.

Jestem z was dumny i cieszę się, że wyciągacie rękę, aby dowiedzieć się więcej o rzeczywistości wyższych sfer. Powodem, dla którego pokazałem się wam w ten sposób, jest to, że macie w sobie przywództwo, które pochodzi z czystości serca. Celem jest zjednoczyć ludzi w jedność i pomóc im wyjść z iluzji separacji. Chcę, żebyście poczuli tę prawdę w swoim sercu, ponieważ jest to częstotliwość, której doświadczają wyższe sfery. Otrzymacie więcej pobrań wyższych częstotliwości, ponieważ Ziemia jest teraz w stanie pomieścić więcej światła i otwierają się portale pomagające wam wejść w waszą moc.

Jest ich więcej dla was, ale w tym czasie jest to przekaz, którym chcę się z wami podzielić.

Z wdzięcznością, miłością i jednością pozdrawiam was".

~ Channeled by Dana Grozdanova - Wisdom from the Heart:
https://www.facebook.com/intuitivesoulpaintings
https://wisdomfromtheheart.live

Komentarze