Dekret Ochrony

Dekret Ochrony


Ten DEKRET może być wykorzystany przez każdego, kto jest atakowany negatywnie przez ciemne siły.

Zalecamy, abyś wykonywał ten dekret codziennie.

Wydrukuj ten dekret, napisz go na kartce papieru lub skopiuj i wklej do aplikacji podobnej do notatnika na swoim smartfonie, gdzie możesz go łatwo znaleźć, gdy potrzebujesz ochrony lub gdy myślisz, że jesteś negatywnie namierzony.







 Ja [powiedz swoje imię] zamykam moje CIAŁA ENERGII na WSZYSTKICH PLANACH i WSZYSTKICH WYMIARACH na Czarną Szlachtę, na nieuczciwe Aspekty Upadłych Aniołów, na Chimerę i Pajęcze Istoty, na Archontów, na Ciemnych Reptilian, na Ciemnych Draco i na każdą ciemną istotę, ciemną energię, ciemną myśl i każdą negatywną technologię skierowaną na mnie TERAZ i ZAWSZE.

W imię mojego JAM JEST proszę o zamaskowanie przed niepożądanymi negatywnymi zbliżeniami, negatywnymi atakami i negatywnymi groźbami, zgodnie z dekretem wydanym przez Pierwotne Źródło.

Formuję TERAZ wokół siebie lustrzaną tarczę, która zamienia w FIOLETOWY PŁOMIEŃ wszystkie ciemne intencje skierowane do mnie i odsyłam czysty FIOLETOWY PŁOMIEŃ i BIAŁY OGIEŃ AN do źródła ataku na 100 razy większe natężenie niż to  skierowane do mnie.

Dekret ten obowiązuje od Teraz i ZAWSZE, na WSZYSTKICH PLANACH, WSZYSTKICH WYMIARACH i WSZYSTKICH LINIACH CZASOWYCH.

NIECH TAK BĘDZIE I TAK JEST


 "Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego!"


Wszystkie PRACOWNICY ŚWIATŁA i WOJOWNICY ŚWIATŁA są chronieni przez SURFACOM, Siły Bezpieczeństwa  Galaktycznego Delta, Dowództwo Jowisza i Dowództwo Asztar.

Realizujemy PLAN DLA PLANETARNEGO WYZWOLENIA z WSZELKIEJ CIEMNOŚCI.

Sprawiedliwość nadeszła i zapanuje pokój.

Jestem komandor Ukeron,
Jeden ze strażników Kodeksu Galaktycznego w tej rzeczywistości,
Stacjonuję przy Flocie Kosmicznej Alfa 12,
Z Plejadiańskich Galaktycznych Sił Bezpieczeństwa Delta
Z Dowództwa Jowisza i z Dowództwa Asztar.


Źródło: https://surfacom.blogspot.com/2019/07/decree-of-protection.html

Komentarze

  1. "Stawiam przed Tobą lustro abyś siebie zobaczył i wysyłam Tobie twoją własną energię z powrotem dodając miłość i zrozumienie " To ma sens a tamto tworzy stałą walkę bez końca , przemoc rodzi przemoc . Asztar jest z 4-tego wymiaru a my idziemy do piątego . Chyba ,że ktoś ma ochotę utknąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę zagłębić się w to, czym jest Fioletowy Płomień oraz Biały Ogień AN
      <3

      Usuń

Prześlij komentarz