Ashtar - "Pilna komunikacja"

Gabriel/Neva: Kiedy kończyłam moje późniejsze wpisy na blogu, usłyszałam głos jak grzmot: "Neva... chcę mówić..." - I całe moje ciało zostało pochłonięte przez energię, której nie da się opisać. Wielkie niebieskie oczy Ashtara wpatrywały się we mnie i czułam jego MIŁOŚĆ... Silna i stanowcza MIŁOŚĆ, bez miary. Proszę, przeczytaj poniższe przesłanie Ashtara:


Witaj, Droga Rodzino!

Dobrze jest być tu znowu. Poprosiłem Newę o okazję do tej komunikacji, co mogę powiedzieć, że przyjęła to z zaskoczeniem, bo nie spodziewała się tego. Poprosiłem ją tylko, żeby włączyła dyktafon i przekazała moją wiadomość. Wiem, że wielu z was wciąż martwi się, wciąż obawia się o całą sytuację na Ziemi. Proszę was o uspokojenie waszych serc, o harmonizację umysłów. Wszystko będzie dobrze! Wrzesień... Październik... To są wielkie energetyczne znaczniki, i zaczniecie odczuwać ulgę po wielu naciskach właśnie w tych punktach. Chcę, abyście wiedzieli, tak, o naszej obecności, o naszym wsparciu, ale chcę, abyście codziennie przyjmowali na siebie swoją wewnętrzną siłę. Chcę, żebyście uznali siebie za wielkich mistrzów, za wielką Galaktykę, tak jak my widzimy was. Wielu z was patrzy w niebo, czeka na naszą obecność i na nasze lądowanie.

Rodzino, wy również jesteście tak samo ważni jak myślicie, że my jesteśmy. Zacznijcie też patrzeć na siebie w ten sposób. Nie lekceważcie siebie. Nie wyglądajcie na tak małych i nieistotnych. Macie wielką odpowiedzialność na planecie i ta odpowiedzialność oczywiście nie musi być postrzegana lub odczuwana jako ciężar, lecz jako coś co was wzmocni, da wam więcej siły, doda więcej odwagi, da wam więcej determinacji, ponieważ wielu będzie nadal was szukać. Wielu z nich nadal będzie na ciebie patrzeć. I jak już mówiłem tyle razy: twoje spojrzenie uspokoi was i jest to najbardziej odpowiedni moment, podczas gdy świat, podczas gdy tak wiele dusz szuka tego spokoju. Podczas gdy tak wiele dusz poszukuje spokoju, równowagi, harmonii, chcę, abyście byli tym światłem przewodnim. Chcę, abyście poznali samych siebie i zobaczyli siebie w ten sposób, ponieważ w rzeczywistości jesteście już tacy. W rzeczywistości, jesteście już tą Latarnią Morską.


Spójrzcie na siebie w lustrze. Wzmocnijcie się i nie bójcie się. Nie obawiajcie się, że będzie to związane z próżnością, ponieważ wasza Dusza, wasz Duch, czystość waszego Ducha nie pozwoli wam połączyć się z niską częstotliwością próżności, arogancji i wyższości. Mówię o czymś, co jest w krystaliczny sposób ponad to. To są ważne czasy i wiedzcie, że jesteśmy tak aktywni jak wy powinniście. Nie zapominajcie, że reprezentujecie nas na planie fizycznym tak samo jak my reprezentujemy was tutaj, w całej Galaktyce. Widzicie nas i wciąż postrzegajcie nas jako waszych braci i siostry, nie jako waszych zbawicieli, lecz jako partnerów, współpracowników, braci i siostry, którzy są tutaj po to, żeby wyciągnąć do was rękę. I to właśnie zrobiliśmy. Chociaż często wasze linearne zmysły, wasze ludzkie ograniczenia, wasze emocje, wasze smutki, wasze lęki, wasze somatyzowane niepewności i wątpliwości sprawiają, że czasami patrzysz w górę i pytasz: dlaczego nam nie pomagasz? Jesteśmy tutaj i robimy to najlepiej jak potrafimy. I liczymy również na waszą część na planie fizycznym.

Ja, Asztar, już dałem swoje słowo, że ten świat, że ta planeta nie przejdzie trzeciej wojny nuklearnej (*). Że cywilizacja ta nie zostanie wygaszona, i że ci, którzy przez eony chcieliby tego, są pod moją kontrolą. Pozwólcie mi się tym zająć.

I tak jest.

Błogosławieństwo!

Twój brat,

Ashtar.

Adonai!

* W sferze eterycznej i fizycznej była wojna frakcji, ale dopiero podczas II wojny światowej sytuacja ta odbiła się bezpośrednio na powierzchni ziemi. Większość ludzi nie wie, że na planie eterycznym doszło do wybuchów nuklearnych, zarówno w czasie pierwszej, jak i drugiej wojny światowej, i trzymano to do maksimum, aby nie wypłynęło to na powierzchnię, ale podczas drugiej wojny światowej, podczas ataku Hiroszimy i Nagasaki, doszło do " rozbryzgów". Nawet w czasie pierwszej wojny światowej w planie eterycznym planety miały miejsce eksplozje nuklearne. Ashtar cytuje to, ponieważ w pewnym sensie były to wojny nuklearne, a to był jeden z głównych powodów, dla których przybył osobiście, aby pomóc w rozwiązaniu tej sytuacji. A trzecia wojna (nuklearna) była planami ciemności, aby ostatecznie sprowadzić na powierzchnię każdą moc nuklearnego zniszczenia, o czym wiemy, z całą pewnością, że jest to całkowicie wykluczone.

~ Gabriel/Neva

~ 29 sierpnia 2020 - Ashtar - "Comunicado Urgente" - Neva:
https://www.sementesdasestrelas.com.br/2020/08/ashtar-tranquilizem-seus-coracoes-neva.html

Źródło: https://universalforces.space/2020/08/30/ashtar-urgent-communication/




Komentarze